05 Jun 2010

SEMINAR PEMANTAPAN KERTAS 1

Hari ini Cikgu Ishak Md. Shah dari Sekolah Menengah Teknik Lebuh Raya, Alor Star, Kedah telah mengendalikan bengkel untuk para pelajar tingkatan 5 MRSM Transkrian. Bantuan dan sumbangan Cikgu Ishak amat kami alu-alukan demi memantapkan kemahiran dan kecekapan menulis mereka dalam Kertas 1 Bahasa Melayu lagi . Ini merupakan kali kelima (bukan keempat seperti yang saya catat sebelum ini) Cikgu Ishak menerima undangan untuk membantu kami dalam usaha menjadikan penulisan karangan pelajar lebih baik, cemerlang ,berkesan dan menarik. Bengkel yang bermula pada jam 8.30 pagi telah berakhir pada jam 12.30 tengah hari. Kepada Cikgu Ishak Md Shah, terima kasih kami ucapkan. Hanya Allah jua yang membalas jasa & sumbangan Cikgu..
(c) shuhaimi sulaiman

1 ulasan:

Unknown berkata...

salam cikgu.Saya dari KL dan merupakan lepasan spm 2009.Saya perlu membuat rayuan untk permohonan upu dan sebagai ikhtiar saya perlu menulis surat rayuan(semestinya berformat rasmi) untuk dihantar ke UPM.Jadi,saya ingin meminta tunjuk ajar dari cikgu untuk membantu saya dan memberi panduan nak buat suurat rayuan upu.Terima kasih cikgu.ni link blog saya http://jedalerihati.blogspot.com/