28 Januari 2011

JAMUAN KECEMERLANGAN PMR 2010 MRSM TRANSKRIAN 27 JANUARI 2011

Bertempat di PMI Aroma Cafe, Melor Inn,Parit Buntar, Perak,  Majlis Jamuan Kecemerlangan PMR 2010 MRSM Transkrian telah diadakan pada 27 Januari 2011. Majlis yang dihadiri pelajar-pelajar tingkatan 4 (termasuk mereka akan melanjutkan pengajian di MRSM PKP) serta dimeriahserikan oleh kehadiran pengetua, timbalan-timbalan pengetua dan guru-guru itu, bermula jam 5.00 petang.
Majlis diadakan bertujuan untuk menghargai kejayaan pelajar-pelajar tingkatan 3 MRSM Transkrian  (2010) dalam PMR di samping menjadi penutup untuk program Kemahiran Insaniah Kemahiran Subjek (KIKS) yang diadakan khusus untuk pelajar-pelajar tingkatan 4 MRSM sebelum mereka mendaftar secara rasmi pada 7 Februari ini. Selain itu, majlis ini adakan untuk meraikan pelajar-pelajar tingkatan 4 yang berjaya mendapat tawaran untuk meneruskan pengajian MRSM PKP.


Wakil pelajar tingkatan 4 yang akan melanjutkan pengajian di MRSM PKP (seramai 25 orang) sedang menyampaikan ucapan.

Pengetua MRSM Transkrian, Hj Samsudin Suip turut menyampaikan ucapan di samping menyampaikan sijil kursus KIKS kepada pelajar-pelajar.



Disisipkan klip  lagu ;Dalam Kenangan' (Wheels) khas untuk pelajar-pelajar Tingkatan 4 yang akan melanjutkan pelajaran ke MRSM Program Khas Pendidikan PKP iaitu di MRSM Taiping, Tun Ghafar Baba, Pengkalan Chepa, Kuantan, Pontian & Langkawi)
 

                                             http://www.youtube.com/watch?v=22hSAPpOLcY

Tiada ulasan: