20 Januari 2011

MAJLIS MINUM PETANG KELAB GURU MRSM TRANSKRIAN 19 JANUARI 2011

Bertempat di Hotel Sunway, Seberang Jaya, Majlis Minum Petang anjuran Kelab Guru MRSM Transkrian 2009-2010 telah diadakan pada 19 Januari 2011. Majlis yang diadakan  khusus terus memantapkan ukhuwah antara pendidik MRSM Transkrian di samping menghargai para pendidik yang telah bekhidmat di maktab ini dengan penuh dedikasi, telah dirasmikan oleh Tuan Hj. Samsudin bin Suip, Pengetua MRSM Transkrian. Majlis berlangsung mulai jam 3.00 hingga 4.30 petang.
Majlis yang diadakan dalam suasana yang penuh ceria dan santai ini, turut disulami agenda pemilihan pucuk pimpinan Kelab Guru MRSM Transkrian bagi 2011-2012. Para pendidik sebulat suara memilih Encik Zulkifli Hussain, Kaunselor Pelajar sebagai Presiden Kelab Guru.
Selain itu, majlis diserikan dengan acara penyampaian cenderamata kepada semua guru sebagai tanda penghargaan kelab atas komitmen guru selama ini. Turut menerima cenderamata ialah guru-guru yang baru melangsungkan perkahwinan dan memperoleh cahaya mata.

Turut diselitkan di sini ialah klip video lagu Katakan Padaku nyanyian Ahmad Ramli berdasarkan sajak Latif Mohidin. Lagu ini sering berkumandang di Radio Malaysia Kedah FM selepas siaran berita jam 5 petang.

Tiada ulasan: