17 Ogos 2010

TERIMA KASIH MRSM PENDANG, KEDAH DARUL AMAN !

Pada 14 Ogos yang lalu saya telah diundang oleh Maktab Rendah Sains MARA Pendang yang terletak di Mukim Ayer Putih Dalam, Bukit Jenun, Pendang untuk menyampaikan ceramah teknik menjawab soalan Kertas 2 Bahasa Melayu SPM.
Terima kasih kepada Pengetua MRSMPDG , Gg Nur Rosmah Abdul Wahab (Guru Kanan Bahasa Melayu) dan guru-guru Bahasa Melayu yang lain terutama Cg Shurdi yang mengundang saya ke sana. Respons 128 pelajar MRSM Pendang amat baik dan menyenangkan hati.
Saya mendoakan pelajar-pelajar MRSM Pendang agar dikurniai Allah SWT kejayaan 100% A+ dalam subjek Bahasa Melayu seperti yang saya doakan untuk pelajar-pelajar saya di MRSM Transkrian dan pelajar-pelajar sekolah isteri saya di SMT Seberang Perai, Bukit Mertajam, insya-Allah.
(c) cikgu shuhaimi

Tiada ulasan: